לעשות כותרות ולהיכנס לתקשורת

האתגר הגדול ביותר עבור מרבית האנשים והארגונים הוא לא כיצד להתראיין אלא איך לקבל את ההזמנה לראיון. איך גורמים לעיתונאים לסקר את פעילותך ולראיין אותך? עליך 'לעשות כותרות' ולעורר עניין חדשותי כדי שיזמינו אותך להופיע ויסקרו את עבודתך.

בדיוק בגלל זה פיתחנו סדנה ייחודית ובלעדית שמעניקה לעובדים בחברות גדולות כלים מעשיים ל'זיהוי הזדמנויות תקשורתיות'. המשתתפים לומדים כיצד חושבים ופועלים העיתונאים ומערכות התקשורת בישראל וזאת כדי להשתמש בידע זה על מנת 'להיכנס לתקשורת' עם פרסומים חיוביים אודות החברה.

הסדנה מיועדת לקבוצה רחבה של בעלי תפקידים בארגונך שחשופים לעשייה מקצועית אך שאין להם מטבע הדברים "חשיבה תקשורתית", אנו אומרים להם: "הכותרת של מחר נמצאת אצלך" מעמידים לרשותם את הניסיון שלנו בתקשורת וכותבים איתם את העיתון של מחר….

הסדנה כוללת הדרכה מקצועית בליווי סרטונים ודוגמאות על מהו סיפור עיתונאי ואייך לזהות ולייצר אותו. בתרגול המעשי המשתתפים חובשים את "כובע העיתונאי"ומוצאים בעבודתם "אייטמים" . לאחר ההדרכה, בחלוקה לקבוצות עבודה ממלאים המשתתפים את העיתון בכותרות שלדעתם ניתן לפרסם ומציגים זאת בפני כלל הקבוצה.

מניסיוננו המפגש מעצים מאד את תחום התקשורת בחברה ואת דובר הארגון ומוביל בפועל לשורה של פרסומים חיוביים שניתן ליזום. מדובר בהשתלמות חווייתית ומעשירה המתאים בין היתר לחברות הייטק, ארגונים ממשלתיים וציבוריים ולקבוצות גדולות של עובדים.

הסדנא כוללת:

  1. הדרכה- הדרכה מעשית לקידום יוזמה תקשורתית. איך חושב ופועל העיתונאי, מה ייכנס לתקשורת, אייך ניתן לקבל סיקור תקשורתי חיובי באמצעות יוזמה, מתי ואיך לפנות לדובר? בליווי דוגמאות מעשיות ופרסומים תקשורתיים הרלוונטיים לעבודת המשתתפים.

  2. תרגול איתור אייטמים- עפ"י הקריטריונים העיתונאים המשתתפים ימלאו את 'העיתון של מחר' בכותרות מתוך עבודתם. עורך העיתון נותן משוב מה וכיצד ראוי לפרסום.

  3. תוצר מעשי- לאחר המפגש דובר הארגון מקבל מאיתנו רשימה מגובשת ומנוסחת בקפידה של הסיפורים שהעלו המשתתפים שניתן לקדם בתקשורת. את ה"אייטמים" שאותרו במפגש יוכלו המשתתפים לתרגל בהמשך מול מצלמה ובסימולציות עיתונאיות.

אנו מעבירים סדנא זו באופן קבוע לאנשי אקדמיה, למפקדי משטרת ישראל ולארגונים רבים אחרים וזוכים להצלחה רבה.